DJI Shield Basic je rovněž oblíbenou formou havarijního pojištění dronů a kamer řady DJI Enterprise. Spadají sem letadla řady Matrice 200, Matrice 300, Matrice 600, Mavic 2 Enterprise DUAL, Mavic 2 Enterprise 2 Univesal (ZOOM), Phantom 4 RTK, Phantom 4 Multispectral.
Lze pojistit i průmyslové kamery Zenmuse H20, Zenmuse H20T, Zenmuse XT2, Zenmuse Z30.
Pro některá zařízení je DJI Shield Basic poskytován dokonce i zdarma, aktivační kód je součástí balení.
Shield Basic: Obdoba havarijního pojištění
Princip Shield Basic je identický se službou Care Refresh. Službu si můžete sjednat při koupi a aktivaci zařízení. Sjednáním služby DJI Shield Basic si pro svůj dron zajistíte v autorizovaném servisu DJI (pouze dva v celé Evropě) garantovanou, předem dohodnutou cenu mimozáruční výměny za nový kus v případě jakéhokoliv poškození.
Pojištění je aktivní 365 dní. V rámci služby máte nárok na 2 výměny zařízení za nové za servisní poplatek (liší se dle typu zařízení, poplatek je zhruba 10% ceny zařízení). Vztahuje se na jakékoliv poškození, včetně poškození vodou.
Shield Basic je vhodný pro malý počet zařízení. Každé zařízení má svoje pojištění.
Shield Basic je dodáván na 1 rok zdarma k novým zařízením Matrice 300 RTK, Zenmuse H20, Zenmuse H20T a Phantom 4 Multispectral.
Rozsah krytí
Shield PLUS: Pojištění letového parku bez poplatků za servis a bez starostí
Službou Shield Plus dává DJI jasně najevo, že myslí i na velké zákazníky. Pokud máte více dronů a kamer, může být těžké vše uhlídat a zprocesovat, přesně proto nabízíme flotilové pojištění DJI Shield Plus. Jedná se o velmi rozdílný produkt, než Shield Basic.
1. Opravy zdarma
v případě poškození zařízení máte nárok na neomezený počet oprav, nejvýše však do hodnoty nového zařízení. Můžete tedy například desektrát zlomit rameno a autorizovaný servis DJI provede zdarma 10 oprav. Nebo můžete zařízení jednou celkově poškodit např. kontaktem s vodou, v tom případě dostanete jedno nové
2. Princip flotily
Zákazník má účet a spravuje několik letadel. Zakoupením Shield Plus začleníte zařízení do flotily. Rozpočet na opravy se potom chová jako jeden balík “peněz” a začleněním nového zařízení do flotily si celkový kredit navýšíte o hodnotu daného zařízení. Pokud jste již vyčerpali limit pro opravy jednoho zařízení a poškodíte ho znovu, můžete “přelít” nabitý kredit z jiného zařízení, které máte ve flotile a opravu tím pokrýt.
Rychle a efektivně
Hlavní výhodou služby Shield Plus je to, že se neplatí za následné opravy, nevystavují se a neproplácí se žádné faktury. To je ohromné urychlení celého procesu, zejména pro větší organizace, kde může být problematické uvolnit peníze na případnou opravu dostatečně rychle.
Aktivace při koupi, nebo kdykoliv později
Standardně lze Shield aktivovat do 48 hodin od aktivace nového zařízení. Pokud to ovšem nestihnete, nevadí. Lze to udělat i kdykoliv později, je ovšem nutné dodat ověřovací video, že je dron nebo kamera plně funkční. Po ověření bude ze strany DJI umožněno aktivovat službu i na již používaný dron nebo kameru. video má trochu jinou formu, než u DJI Care Refresh, potřebné instrukce a návod k videu samozřejmě zákazníkovi dodáme.
Shield Renew: Prodloužení na další rok
Obě služby lze prodloužit i na další rok.
Zakoupením DJI Shield Basic Renew získáte platnost služby na dalších 365 dní. Zaručuje však pouze jedno náhradní plnění (výměnu zařízení), na které se vztahuje poškození vodou či nárazem, a to za fixní cenu včetně poštovného do servisu a zpět. Je nutné ho aktivovat ještě před vypršením běžícího Care Refresh. Zároveň prodlužuje záruční dobu o další rok, Tohoto benefitu využijete pravděpodobně jen v případě, pokud je zařízení zakoupeno v zemi, kde je zákonná záruční lhůta kratší než 24 měsíců. Pokud jste nevyčerpali dvě opravy z prvního roku DJi Care, bohužel je nelze převést do druhého roku. Vždy je ve druhém roce dostupná pouze 1 výměna.
Zakoupením DJI Shield Plus Renew prodloužíte službu Shield Plus da dalších 365 dní za stejných podmínek, jako v prvním roce.